Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Corina - 10 november 2009 17:52

Dagen startade med lätt städning och tvätt. Dammsugaren fick gå en stund. Sedan tog jag och gubben mig en tur ner till staden Umeå. Först hämtade vi gubbens glasögon som varit på lagning, igen. Andra gången en skalm bara ramlar lös på bågen.

Så var jag tvungen att ge mig.Jag hade ju inte tänkt vaccinera mig. Men efter allt tjat från kollegor och övrig omgivning så gav jag med mig.Så nu är jag vaccinerad.Possitivt är ju att vi som inte tillhör riskgrupp bara behöver en spruta.

Så var vi och inhandlade diverse smått och gott på Clas Olsson. Fler förvaringsboxar till mina pärlor bland annat och ett lysrör.Så var jag och införskaffade små plastpåsar för att ha att lägga örhängena i.Känns trist att bara stoppa dom lösa i påsen när man postar.

Så kl 13 var vi och hade samtal med dotterns lärare, utvecklingssamtal heter det väl numera.Gick bra.Hon har inga större problem att hänga med i skolan.


Fick inte den beställning med silverkrokarna idag men dom är säkert här imorgon eftersom det är meddelat att det är skickat från företaget.


Nu är det kväll i alla fall och dags att koppla av lite.Barnen har gjort sina läxor också, utan protest för en gångs skull dessutom.


    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards