Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Corina - 15 november 2009 06:45

Idag vaknade jag före tuppen. Maken var uppe sedan ett bra tag eftersom han skulle iväg ut och jaga idag. Hann precis säga hej då till honom.


Ute är det tydligen inte värdens bästa väder idag. Men jag måste ut på vägen i alla fall. Ska upp till Vindeln och där ska vi anlända senast kl 09.50 är det meningen. Sonen spelar innebandymatch idag nämligen. Om jag säger såhär så har jag egentligen ingen större lust att ge mig ut i trafiken denna dag.Ute har det blåst och snöat lite och det är på gränsen mellan nollgrader och minusgrader så det är nog ganska halt. Enda trösten är att det hinner ljusna innan vi ska iväg. För just nu är det kolsvart ute.


Bra respons på min lilla utlottning har det varit också....hinner nog bli fler innan den sista november också. Kul att flera obekanta hittar till min blogg och vill vara med Glad.

Satt och beställde lite nytt material också under gårdagen. Det är så himla kul att kika runt på olika sidor som säljer detaljer till smyckestillverkning. Beställde lite kedjor för halsband igår. Tänkte testa att göra lite enkla halsband, såhär i starten. Så blev det lite ett och varje till min örhängestillverkning också Flört. Jag har en del nya ideer som jag måste testa. Ni får vänta och se.


Satt och såg Dansbandskampen igår. Trevligt och jag gillar de som gick vidare och blev glad då Date är i final. Dom gillar jag skarpt Glad.Torgny Melins är väl inte mina favoriter men det är ett rutinerat band med saxofon ! Och det gillar jag. Blir spännande nästa helg då Carina Jarneks ska vara med. Har gillat henne tidigare men det är länge sedan jag hörde henne nu. Gillar programmet eftersom man kan i lugn och ro luta sig tillbaka och lyssna enbart. Såna program är bra, som man kan koppla av till. Och dessutom gör det ju inget att man missar ett program heller egentligen....man är med i alla fall tycker jag.Och det går i repris om man verkligen vill titta dessutom Flört.


Inget har jag hört från vetrinären heller så jag vet fortfarande inte vad som felades med Wanilla. Tycker det borde komma ett svar snart, eller hur ? Jag skulle vilja kunna göra ett bokslut i denna historia och gå vidare. Är lite svårt när man funderar över den riktiga orsaken till Wanillas sjukdom och bortgång.Ännu gör det lite ont att se hennes tomma plats i köket.......


Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig söndag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards