Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Corina - 28 december 2007 14:03

Äntligen fredag säger jag idag.Jösses vad det har varit tungt denna dag.

Somnade tio igår kväll och ha sovit som klubbad fram tills klockan ringde fem imorse.

Jag har gått i ultrarapid denna dag på jobbet.Allt har verkligen varit segt även om allt blivit gjort i alla fall.Tack och lov slutade jag tolv idag.

Våra gäster har åkt hem idag också så nu är det endast familjen som vanligt.Och ska jag vara ärlig känns det ganska bra.Fast det är trevligt med gäster också:)

Nu ser jag fram emot två lediga dagar i alla fall.Åker nog till pappa på besök imorgon.Hann ju inte dit före jul och det skäms jag lite över faktiskt:(Men jag ringde i alla fall på julaftonen och önskade god jul för att döva mitt dåliga samvete.

Väntar fortfarande på att Wanilla ska börja löpa.Ser ut att dröja till efter nyåret vilket vi hoppats på både jag och uppfödaren.För övrigt är det bara bra med henne och pälsen verkar vara på väg tillbaka.Likadant var det innan förra löpet.Hon fällde ur och började få tillbaka pälsen innan löpet startade.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards