Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 december 2007

Av Corina - 2 december 2007 19:17

er alla mina vänner.....och övriga också för den delen.Vet inte om jag har några ovänner men det finns säkert någon som önskar mig dit pepparn växer skulle jag tro:)

Det hade verkligen snöat när jag skulle till jobbet på morgonen och snöade fortfarande då.Inga vägar var plogade men det gick bra i alla fall.Man är ju ganska van vid detta laget att köra i alla väder.

Minusgraderna övergick tyverr till plusgrader innan dagen var slut.Så på vägen hem var det snöblandat regn som kom uppifrån.Lite småhalt också såklart på vägen men inga problem att köra i alla fall.

Full rulle på jobbet idag.Själva jobbet har flutit bra.Problemet har varit att maten kommit ovanligt sent.Innebär att allt blir senare med våra rutiner också.Gick på lunch kvart över ett idag.Då hade jag jobbat sedan kl 7 och var ganska så slut.Var skönt att sätta sig ner och lägga upp fötterna en stund faktiskt! Nu har jag dock jobbat helgen klart och ser fram emot en ledig dag imorgon.Då väntar hemmet på att skötas istället.Efter helgen brukar det behövas städas lite och tvättas framför allt.

Nu ska jag försöka få mina barn att inse att det är kväll.För tillfället sölar dom med vatten i köket.Ska bli ganska skönt när barnen somnat.Då börjar min kväll:).......det gick över förväntan att övertyga barnen om att sluta söla med vattnet.Nu har dom ätit kvällsmålet nu ska dom bara inse att dom är trötta också:)   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards