Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Corina - 7 december 2007 18:05

Så var det fredag igen och det spöregnar här hos oss:( Blir nog ingen snö kvar till jul om detta väder fortsätter.Och glashalt är det ute,man törs nästan inte gå ut och gå.Wanilla gillar det inte heller även om hon måste ut såklart.Men helst blir det korta snabba turer.


Jobbade halv dag idag.Härligt att gå hem kl 12 ! Nu är jag ledig helgen.Och på söndag har dottern dansuppvisning.Lovar lite foton från detta på hemsidan.Ska bli spännande att se hur duktiga barnen är!


Min makes vuxna dotter och hennes dotter har anlänt från Sorsele ikväll och stannar tills imorgon.Just nu ska make och dotter ut med Wanilla i det vackra vädret:) Barnen ser på tv och äter glass.Senare ska det fram lite snacks hade jag tänkt mig.....lite vin hade inte heller varit helt fel.Ska kolla om vi har någon flaska kvar.


Har börjat skicka ut julhälsningar nu.Det är många som ska skickas så det tar lite tid.Skickar inte samma till alla det tycker jag är så trist.Problemet är väl att hålla reda på vilka som fått.Gör en lista som jag prickar av eftersom jag skickar:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards