Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Corina - 3 december 2007 19:13

duschat barnen.Och det går fort bara man lyckas motivera dom till att duscha.Värst är det att kamma dotterns hår.Hon är håröm och fast man är så försiktig man bara kan så låter det som om man håller på att ge henne stryk.

Just nu är barnen verkligen trötta så det är gnäll över allt! Ingenting är bra just nu.När julkalendern gick var pappa och dotter ute med hunden och nu är det ett fasligt liv över det....fast dom såg avsnittet imorse.Blir ju inte bättre av att pappa är nästan lika gnällig:)

Har varit över till grannen,de som bor i garaget.Har fotat deras bygge igen och uppdaterat sidan med deras bygge på min hemsida (bygget).Har följt detta bygge fotoledes sedan starten,riktigt spännande fast jag trodde det skulle gå lite fortare att bli färdiga.Dom startade ju i maj 2006........

Har tvättat lite idag.Hann inte allt eftersom jag helt plötsligt kom på att jag skulle ändra lite på hemsidan.Nytt på första indexsidan blev det idag.Så har jag renbäddat också......behövs emellanåt:)

Vädret har inte varit speciellt trevligt denna dag.Plusgrader och ömsom regn och snö under dagen.Blir halkigt ute och det blir aldrig riktigt ljust.Ikväll är det ordentlig dimma också och fuktigt i luften.Hoppas det blir kallare så inte all snön försvinner!  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards