Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 december 2007

Av Corina - 25 december 2007 10:28

har vi hunnit fram till. Idag är jag ledig.Men sedan jobbar jag igen.Våra gäster har åkt igen så nu är det lugnt och behagligt igen.

Barnen var nöjda med sina klappar.Även jag,fick en en pyjamas med kossor på av mamma:)

Ringde och önskade god jul till pappa och hans familj från jobbet igår kväll.Hann aldrig dit innan julhelgen.Ska besöka dom nu på lördag eller söndag istället.

Maken gick i julottan nu på morgonen.Han lät mig få sovmorgon vilket inte var helt fel efter allt jobbandet.Visst hade de varit trevligt att som vanligt åka till kyrkan men kroppen ville vila denna morgon.

Nu har jag varit en sväng med Wanilla också.Blåser småkallt ute idag också.Har fotat lite både igår och idag på promenaderna.Som vanligt finns bilderna på min hemsida (fotografier 3). En del foton från igår är riktigt bra:) Igår på promenaden fick vi se flera rådjur dessutom,för långt håll dock för att få några kort på dom. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards