Corinas Blogg

Alla inlägg den 27 september 2021

Av Corina - 27 september 2021 09:15

 

Måndag och ny vecka var det då igen.

Händer väl inte så värst mycket här hos mig för tillfället. Livet rullar på kan man väl säga.

Veckan kommer att bestå av sex arbetsdagar av sju möjliga vilket är det vanliga när helgarbete står för dörren.


Denna lediga helg har rullat förbi utan missöden och det har varit skönt att vara ledig.

Tvättat lite och vilat däremellan. Lagade mat i lördags och det räckte även till söndagens middag.


Kikat på facebook som vanligt. Är väl både bra och dåligt på den sidan :)

Tycker mig märka att det är många som vill ha likes för det man lägger ut och visst är det väl kul om folk gillar ens inlägg men för min del spelar det liten roll.

Hur många är det som pillar dit en liten tumme bara för att ??

Hur många är verkligen ärliga med sina likes, egentligen ??

Nåja, inget att grotta ner sig i tycker jag. Får man inga likes spelar det väl ingen roll kan jag tycka. Livet lär ju gå vidare ändå, med eller utan likes :)


 

Jag hoppas i alla fall att alla får en fin start på denna veckan som fortfarande är ett oskrivet blad för de flesta.


Cyberkram !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards