Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 september 2021

Av Corina - 20 september 2021 09:17

 

Så var även denna arbetshelg till ända. Långa dagar gör att jag blir lite extra trött. Men det hjälper inte mycket då hemmet ska skötas också. Tvättstugan är ständigt återkommande för mig så även denna dag och troligtvis även imorgon.

   

Alma var och plockade mera svamp under helgen som jag har tagit hand om nu på morgonen. Dom ska snart ner till frysen i källaren. Blir bra till älgköttet :)


Funderar lite över vad jag ska laga för middag denna dagen. Kanske skulle ta mig en tur ner till källaren och plocka fram något. Köttfärs kanske, köttbullar eller biffar och kantareller ?


Underbart att inte ha tandvärk ! Inga problem efter tanddragningen i torsdags, känner enbart lättnad !


 

Imorgon är det då dags för kastrering av Lilla Bus, Missemusen som jag kallar henne och som hon faktiskt lyssnar till :) Jag hoppas allt ska gå bra. Mannen i huset får följa med dottern imorgon, har allt för mycket att ta tag i här hemma tycker jag.

Hatar när tvättstugan är fylld till brädden med skitig tvätt !


Dagens lunch får bli varma mackor med kantareller :)


 

Med dessa enkla rader får jag önska alla en fin måndag !

Cyberkram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards