Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 september 2021

Av Corina - 21 september 2021 09:43

 

En ledig dag till då. Inte ofta jag lyckas få två lediga dagar på vardagen.

Behövligt med en tvättstuga som ser ut som ett världskrig !

Tvättade hela dagen igår och lär väl få tvätta större delen av denna dagen också som det ser ut.


Dottern och maken är i Vännäs denna dagen med Missemusen som ska kastreras. Meningen var att jag skulle åka men bytte med maken då hemmet måste tas omhand också, annars får jag göra det på min lediga helg.

Hoppas allt ska gå bra med missemusen  även om inte jag åkte med !


Förutom att tvätta måste jag iväg och handla som inte blev gjort igår då jag hade bilen hos Etting för service.

Idag är bilen hemma igen och jag kan åka och handla med andra ord. Gör det efter att sonen åkt till jobbet idag.


 

Ute är det en mulen dag och just nu +7 grader. Hösten är otvivelaktigt här !

Bladen faller och färgerna ändras som sig brukar.

Sitter i köket på min vanliga plats och njuter av livet just nu medans tvättmaskinen gör sitt jobb. Lite tomt nu när missemusen inte är hemma. Saknar kompisen på stolen bredvid mig, men förhoppningen är ju att hon är åter i eftermiddag.

 


Med dessa rader får jag önska alla en fin tisdag !

Cyberkram !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards