Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2019

Av Corina - 13 oktober 2019 15:11

 

Jepp, blev ingen morgonblogg idag men tar bilden från morgonen ändå.


Vaknade med vitt landskap denna morgonen.

 

Är nog dags att byta tassar på bilen nu. Familjen två andra bilar har vintertassar men min har fortfarande sommartassarna. Blir att göra bytet imorgon innan jag ska till jobbet. Sonen har lovat fixa detta.


Meningen var att makens barnbarn skulle komma och byta sina biltassar men av det blev det inget under dagen. Hon skulle plugga så hon får fixa bytet på annat sätt.


   

Har pysslat lite som vanligt med Psp. Blev några vinteralster denna dagen. Inspirerades av att se snön utanför köksfönstret idag.


 

Var ju tvungen att plocka fram kameran idag också.


     

Simba verkade måttligt imponerad av snön kan jag tycka !


 

Fast nu har detta vita faktiskt tinat bort, som vanligt. Men så är det ju och det är ju lite tidigt än för snön att ligga kvar. Men halt kan det ju bli så vintertassarna ska sättas på bilen även om det vita försvunnit.


För övrigt så har jag tvättat även denna dagen. Tvättstugan full med ren tvätt på tork just nu. Hunnit sticka lite också under dagen medans övriga familjen pysslat med annat.

Och dagen går mot sitt slut. Till middag blir det rester från gårdagen.

Efter middagen blir det att ladda inför ny arbetsvecka.


Kram till er alla !


 

Ooops, blev en lite julig bild också (fast jag egentligen inte alls gillar julen) . Ibland händer det bara !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards