Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2019

Av Corina - 18 oktober 2019 08:25

     

Fredag igen då och ännu en arbetshelg stundar.

Morgonen är grå och trist även denna dagen men med någon plusgrad.

Marken är täckt av löv i olika nyanser. Första snön kom och försvann lika snabbt som vanligt.


Hade veckans lediga dag igår. Och den försvann i typ dimma för min del.

Hade tid hos tansläkaren för en rotfyllning och med min rädsla tog detta på mina krafter å det gruvligaste.

Behandlingen gick ändå bra kan jag tycka.

Men jag var totalt knäckt efteråt av anspänningen.

Handlade på coop efter tandläkaren och åkte sedan hem.

Ägnade resten av dagen åt att tvätta lite och så blev det inte så mycket mera. Försökte mig på att sticka lite men jag var så fruktansvärt slut i skallen att det bara blev fel hela tiden !

Ja ett tandläkarbesök kan verkligen ställa till det då man som jag gruvar mig inför besöket redan då det bokas !


Har idag beställt tid för klippning och färgning till på måndag 21/10.

Blev inte min vanliga frissa då hon var uppbokad långt fram i tiden. Valde en annan av dom tre och det blir säkert lika bra ! Hon kanske har nya fräscha ideer, man vet ju aldrig ! Man måste ju våga lite tycker jag.

Frisyren ska ju ändå vara kort så begränsningar finns ju alltid. Färgval kan bli intressant dock, jag är ju inte främmande för något !


 

Blev ju ingen vinter även om det häromdagen var vitt på marken.

Det vita var borta innan dagen tog slut. Och egentligen var det väl lika skönt ändå. Lite tidigt för snö tycker jag även om jag tycker om Vintern också.


 

Får önska alla en trevlig helg. De flesta torde väl vara lediga skulle jag tro.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards