Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2019

Av Corina - 4 oktober 2019 07:44

       

 

Ännu en fredag, ännu en arbetshelg för min del.

Ny månad har vi också, Oktober har kommit.

Lite kallt är det också och det har kommit lite vitt också dessutom.

Börjar bli dags för vintertofflor på bilarna igen då.

Jag hoppas klara mig över helgen, vi får väl se.


Maken ska baka bullar idag. Sist blev det ju lite galet med hans bullbak. Mitt i allt fick jag akut ta tag i utbakandet då maken kom på att han hade tid hos fotvården.

Tur att jag kunde flexa den gången och baka ut bullarna.


 

Kylan är väl inte den bästa för mina leder men har ju lärt mig leva med detta så det ska väl gå bra även denna gången. Får sänka farten lite vissa dagar och kosta på mig en och annan sjukdag ibland.


 

Så njut av ledig helg ni som är lediga tycker jag.

Själv ska jag joba med andra ord.....dock är det en helg med korta dagar.

Alltid en tröst !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards