Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Corina - 23 december 2011 08:07

   

Jo det blev en ny dag igen :) Ute är vädret nyckfullt som vanligt denna vinter. Igår hade vi kallt och idag blåser det och är plusgrader igen. Trist, torde väl vara rätt halt på vägarna också så man får nog köra försiktigt till jobbet denna dagen.

Barnen har kommit upp redan, inga onödiga sovmornar här inte. Dom sitter vid TV:n och spelar Xbox 360 tillsammans.


   


Min andra Amaryllis är detta. Klockorna är imponerande ! Jag bara älskar denna blomma som i mina ögon betyder Jul !



Slog in klapparna till barnen igår kväll sedan dom somnat. Så nu ligger klapparna prydligt under julgranen i väntan på morgondagen. Jag hoppas att det ska uppskattas även denna julen.


       

Nu dags att ta tag i denna dagen. Putsa sig lite innan jag ska till jobbet. Plocka lite också innan jag åker dessutom. Borde också starta motorvärmaren så bilen är varm innan jag ska åka. Slippa frysa om rumpan med andra ord.


Ha en fortsatt underbar dag där ute.


Vi ses 


  

  


   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards