Corinas Blogg

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Corina - 20 december 2011 18:54


Efter en lång arbetsdag känns det som jag hade sirap i skallen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Känns bara sådär otäckt tomt :)

Började dagen med att köra sonen till skolan när jag ändå började kl 8 själv. Hade bra med tid till detta idag. Hann med god marginal till jobbet ändå.

Slutade jobbet kl 17 och som vanligt känns det som en hel evighet innan man får gå hem för dagen. Men till slut kunde jag stämpla ut i alla fall.


   

 Inga nya foton har jag just nu heller att visa er. Så jag lägger ut blombilder även till detta lite rumphuggna inlägg.

Imorgon ska jag då inhandla det sista innan julhelgen. Mat och de sista paketen till barnen. Sedan är det bara att sätta sig ner och vänta på tomten :) Nåja, nästan i alla fall. När barnen somnat imorgon ska jag slå in klappar :)

Nu ska jag inte göra ett dugg resten av kvällen, kanske kan det bli en Latte till från Tassimon.....


Vi ses


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards