Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Hejsan hoppsan !

Av Corina - 23 november 2008 14:55

Festen igår var hur trevlig som helst ! Klockan två i natt låg jag äntligen i min säng.En sån tur att Alma sov hos grannen, Viktor sov hos en kompis och Wanilla var på vift :) Trotts detta vaknade jag lika tidigt som vanligt efter att ha sovit endast fyra timmar.Sandslöst, eller hur ? Men jag klev inte upp utan lyckades somna om ett par timmar till faktiskt.

Nu är i alla fall familjen komplett igen med hund och allt.Gick väl inte så värst bra i Norge (Hamar),ska försöka tolka kritiken men det är inte lätt för den som skrivit den skriver som en kratta :) En etta blev det i alla fall.

Lägger in ett bildspel från festen igår så ni får se.Som vanligt är jag bakom kameran,svårt att fota sig själv så därför finns jag inte med på bild.Men jag var välputsad i alla fall *S*

http://corinasgalleri.corina.se/#37  
 
Ruth

Ruth

23 november 2008 17:54

Var inne på din fotoblogg och kikade på bildern, roligt tycks det varit. Din man såg jag lite här och där i dansens virvlar ;.) synd inre du var med på bild, du kunde ju lånat ut din kamera. Annars var det okända ansikten. Roligt att det blev en trevlig kväll.
Något mera en en etta var väl Wanilla värd tycker jag, hmmmmm.
Ha en fin kväll!

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 november 2008 17:57

Ser ut som ni har haft en riktigt trevlig kväll med dans och musik.
Hoppas att du har fått vila lite under dagen.
Tyvärr är det ju så att de flesta ringsekreterare skriver som kråkor, tacka vet jag Danmark, där skriver dom kritiken på skrivmaskin.
Go kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

23 november 2008 18:25

Va kul! När vi var på fest sist var det samma sak, i säng klockan 2! Det är alltid härligt med "egen tid" men när familjen är samlad igen är man hel liksom...kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

23 november 2008 22:57

Fina foton från en trevlig fest. Men något foto på dig hade varit trevligt att få se.
En etta på Wanilla var snålt tycker jag. Och sedan dessa oläsliga kritiker, ibland så går de knappt att tyda. Men du vet om att Wanilla är en riktigt läcker dam och det räcker ju.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

24 november 2008 06:59

Vad trevligt att festen blev lyckad och att ni hade kul. Fina bilder du plåtat
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

24 november 2008 09:14

Ni ser ut att ha mycket trevlig o svettigt ser jag att det oxå var....hahahhaa

Kul med fester!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards