Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Måndag

Av Corina - 18 februari 2013 07:54

Måndag kom igen. En ny arbetsdag också. Ska väl gå det med som vanligt.


   


Ulla sköter sig som vanligt. Full fart handlar det om i de flesta lägen.


   


Hon tillbringar ganska mycket tid sittande i fönstren........


 


Tigga kan man också göra när husse ska fixa frukosten. Skinka luktar gott faktiskt för en liten sugen kattfröken !


 


Och är man tillräckligt enträgen och väldigt söt så fungerar det att tigga faktiskt. En smakbit blev det även denna gången !


Ska idag lägga ihop lite kläder till mamma och innan jobbet idag blir det ett besök hos henne så kläderna är på plats om hon nu skulle få åka hem imorgon tisdag. För mig vore det bäst med morgondagen då jag är ledig eftersom jag jobbar resten av veckan.

Men vi får väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag dricka mera kaffe och sedan klä på mig.


Ha en härlig måndag.

Vi ses !

 
 
Spanaren

Spanaren

18 februari 2013 11:43

Ha, ha, dom lär sig fort med kameran våra djur eller hur ;.)
Jättefina bilder! Min svärmor sa alltid om djuren: Dom har väl inte en tunga av näver. Så klart att skinka smakade gott!

Ha det/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
carina

carina

18 februari 2013 19:35

Detär ju så svårt att inte sticka till en gobit till en sådan söting....

Ha en fin kväll !

http://carri.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

18 februari 2013 20:26

Du tar så väl hand om din Mamma. Det är inte så lätt att komma hem ifrån sjukhuset. Tur attdu finns.
Go kram till dig!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 februari 2013 22:19

Älskar att se på alla fina bilderna på lilla ULLA!!!Hon är SÅ söt så!!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
tulipaner

tulipaner

19 februari 2013 12:04

ulla verkar vara en skön katt:)
det kul med dom små,fast dom hinner med mycket ibland:)
klappa ulla från mig,och skrållan purrar till henne

http://tulipaner

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards