Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Corina - 21 november 2011 05:13

  

Startar morgonen med lite musik för en gångs skull :) En vacker melodi är ju aldrig fel eller hur ? Njut av denna som är en av mina favoriter.


Som överskriften säger, arbetsdag nr 3 och måndag är det. Brukar normalt arbeta korta måndagar men numera är inget normal tydligen :) Slutar halv fyra denna dagen och jag hoppas jag ska orka.....kroppen känns lite sliten faktiskt.

Men troligen kommer det att gå bra !

Helgen har i alla fall gått fin fint. Det har faktiskt varit roligt att jobba. Tänk vad det är viktigt med rätt kollegor ändå :)

Kom minimalt med snö under gårdagen. Man hann se det lilla vita tills det började regna igen :) Och nu är det på plus igen. Säg den lycka som varar ?  Risken för ishalka är ganska stor just nu. Kan bli en spännande färd till jobbet.

Och imorgon står det ledig dag i mina anteckningar men måste ner till jobbet. Mellan kl 13 och 17 har vi temadag. Så där ryker det en dag igen.

Tvättstugan ser ut som en smärra krigszon just nu ! Och jag avskyr att ha en rörigt tvättstuga. Tvättade en  maskin igår efter jobbet men hann inte mer, eller rättare sagt....orkade ingen fler maskin. Hinner kanske innan mötet på tisdag och under onsdagen som jag är ledig också.

   

Någon kanske är lessen nu, saknar sin kompis !

 

Men nu ska jag drick mitt morgonkaffe och läsa tidningen på nätet innan jag måste ge mig av mot jobbet. Ni får ha en härlig måndag allihopa !


Vi ses  


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards