Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Corina - 18 november 2011 06:02

   http://mentaltraning.plus60.net/

http://www.pim.se/?aff=3


Meditation, mental träning, avslappning........något som fler skulle behöva prova på !

 

Detta är min plats för min meditation ute i naturen . Här hämtar jag nya krafter lite nu och då, så länge snön inte lagt sig vill säga.

Sitter på bänken och spanar ut över skogen. Det är verkligen nyttigt för den mentala styrkan.

 

Undrar vem som bor där ?

 

Jag har inatt verkligen fått sova ordentligt. Somnade ca kl 22 igår kväll och vaknade kl 05 imorse. Mycket ovanligt att jag lyckas sova sammanhängande på detta sätt. Men man får väl vara tacksam de gånger jag verkligen får sova, eller hur ?

Idag ska jag handla är det tänkt, frukt och grönt bland annat. Så blir det Clas Olsson efter detta. Efter det är det nog dags att åka hem och ta emot min mamma som kommer på besök i eftermiddag.


Vi ses


   

  


     



  




Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards