Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Corina - 19 november 2011 05:27

God Morgon på er alla !

Uppe är jag men känns tungt i skalle just nu efter en taskig natt igen :) Jobbardag med delad tur igen. Inget att se fram emot mendock bara att gilla läget. Blir nog att vila mina lediga timmar då jag sovit illa inatt igen som vanligt.

Meningen var ju att mamma skulle komma till oss igår, men av det blev inget. Hennes bil ville inte starta. Så vi fick åka upp till henne helt oplanerat på eftermiddagen. Hon behövde få handlat inför helgen nämligen. Så dit for min eftermiddag :) Kvar står min tvättstuga totalt orörd, ser ut som en jordbävning dragit fram. Och den lär förbli på detta sätt resten av helgen eftersom jag arbetar. Har jag tur hinner jag lite på tisdag förmiddag innan jag ska till jobbet på möte igen, även denna gången på ledig dag.

 

Så där känner jag mig i skallen just nu :) Lite så där lätt rörig, men det blir nog bättre när jag väl kommer igång på jobbet skulle jag tro.

 

Annars är allt bara bra. Fortfarande ingen snö och fortfarande har vi plusgrader. Men nu är det utlovat kallare väder. Vi får väl se vad det blir.

Maken hostar å det gruvligaste ! Verkar vara något som ingår i årets förkylning. Och det verkar sitta i länge dessutom.

Nu ska jag snart åka, bara fem droppar kaffe till.

Vi ses


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards