Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Dagarna går fort.

Av Corina - 30 september 2009 08:35

Morsning på er !

Dagarna går fort här. Finns alltid något att göra. Har inte fått tvättmaskinen igång ännu och jag börjar faktiskt bli smått irriterad över detta. Får jag inte igång den innan helgen får vissa av oss snart gå naken faktiskt. Måste ta med mig underkläder och tvätta inatt på jobbet. Sonen har snart slut på rena kalsonger. Inte kul alls och själv har jag snart ingen BH att använda ! KRIS !!!!!!!!


Annars så är det fullt upp denna veckan. I måndags hade vi föräldramöte i Almas klass och Viktors klass stod för fikaförsäljningen vilket betydde att jag var tvungen att både baka, närvara vid försälgningen och delta i föräldramötet......de ni. Tur att man är kvinna och kan organisera saker och ting Flört.


Igår var vi i kyrkan och lyssnade till barnkören plus årskurs 4-6 som sjöng för världens barn tillsammans med Perla Bjurenstedt. Önskar att jag kunnat spela in det hela så ni fått lyssna ! Det var en fantastisk konsert från början till slut.

Han finns på nätet tillsammans med andra barn !


Ikväll ska Alma dansträna men ikväll får pappa köra henne eftersom jag ska jobba natten och behöver vila lite innan dess. Jag skulle hinna köra henne men då hinner jag inte vila något innan natten vilket kan bli tungt !

Och imorgon kväll är det föräldramöte i Vindeln för innebandypojkarna 98-99. Det får pappa ta också eftersom jag även arbetar den natten Glad.


Så som ni ser blir vi aldrig sysslolösa i detta huset !


Jag har även hunnit göra lite smycken eftersom tvättmaskinen inte går att använda. Sätter in en bild så ni kan titta på det jag fått till hitintills. Nu ska jag koka palt till middag hade jag tänkt. Maken ska hjälpa till också.


  


  

 
 
lillis

lillis

30 september 2009 09:52

Oj,vad fina smycken du har gjort.Jag ser att du har häcken
full.Hoppas att dina nätter på jobbet blir bra
Ha en bra dag
kramen

http://danslillis

 
Ingen bild

Maria

30 september 2009 10:39

Förstår om du börjar bli irriterad, tur du kan tvätta de viktigaste på jobbet.

Men så fina smycken du har gjort..:)

Ha en bra dag
Kramen

 
Anette

Anette

30 september 2009 15:12

Verkligen full rulle :O) När Du får tid tycker jag att Du ska skaffa filmerna - tyckte bäst om Wallander.

Kram

http://teamlucas.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 september 2009 19:37

Dagarna rullar på snabbare en någonsin, förstår inte hur du orkar och hinner. Vackra smycket har du gjort, tror detta är en riktigt rolig hobby. Hoppas det går bra med läkningen av Almas öronsnibbar, då blir det ofta byten med allt det fina du gör sedan.
Onsdagskramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards