Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Wanilla uppdatering

Av Corina - 23 mars 2008 22:15

Träffade uppfödaren på min promenad idag.Wanilla mår bara bra.Ingen förändring i tempen i dag i alla fall.Och hon äter som hon ska.Så av den informationen verkar hon trivas fint där hon är:)Fast visst är det tomt....det kan jag inte förneka.


Middagen blev lyckad.Alla mätta och glada.Makens dotter har åkt tillbaka till sin mamma och imorgon åker hon hem till Sorsele igen för en ny arbetsvecka.


Börjar bli dags att sova igen för min del.Har just druckit en kopp kammomillte,det gör jag varje kväll innan jag ska gå och lägga mig.Sover bättre om jag dricker te istället för kaffe på kvällen.


På min promenad tog jag en del kort...som vanligt.Dessa har jag lagt ut på min hemsida (fotografier 3).Besök gärna min hemsida...och skriv gärna några rader i en av mina två gästböcker också innan ni går.Blir så glad då:) 

 
 
Marianne

Marianne

23 mars 2008 22:49

Förstår att det känns tomt utan Wanilla. Och hon kommer ju inte hem på ett par månader framöver. Spännande med den väntande valpningen.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

23 mars 2008 23:26

Jag förstår dig att det är tomt utan Wanilla...Väntar med spänd förväntan att få se de små...=),,,Hoppas att er helg varit bra!! Här har det varit soft och i morron är det dax att jobba igen...kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

24 mars 2008 07:51

Ja men visst det förstår jag att det är tomt utan henne, det blir ju ett tagsom hon inte kommer att vara hemma, fytusan så tomt det ska vara för dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards