Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

Långfredag

Av Corina - 21 mars 2008 14:12

Jobbat klart min del av påskhelgen nu.Kan nu se fram emot nio lediga dagar.Inget jag klagar över:) Under denna ledighet borde Wanillas valpar ha kommit.Oj som jag längtar! Nu är hon ingen snabb hund....rör sig verkligen långsamt nu.Magen har verkligentvärt blivit ordentligt stooor!Har man själv varit gravid har man ju ett hum om hur det är:)


Har varit till mamma också och nu är hon pigg och glad igen!Var så roligt att besöka henne idag.Nu är flytten hem nog inte långt borta.Ska först vara en vårdplanering.Den blir nog efter påskhelgen.

Nu ska jag gå igenom lite kort jag tagit och se om några blev användbara.


Hoppas ni alla får en underbar påskhelg! 

 
 
Cina

Cina

21 mars 2008 21:56

Åhhh spännande med Wanilla...
Skönt för dig att vara ledig så många dagar!
Och underbart att läsa att det går framåt för din lilla mamma!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

21 mars 2008 22:08

Så glad jag blir att läsa att din mamma mår bättre nu, och från mitt hjärta jag hoppas allt går framåt nu så hon kan flytta hem snart igen, för kan tänka mig att det också är jätte-jobbigt att behövt vara så länge på sjukhuset.
Kan tänka mig du väntar med spänning på att Vanillas valpar ska komma.
Kan tänka mig hon rör sig långammare nu med den stora magen,
men som tur är behöver hon inte vänta i 9 månader som vi människor får göra ;-)

Ha en fin fortsatt kväll och helg.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Marianne

Marianne

22 mars 2008 00:37

Roligt att få läsa allt det positiva i ditt inlägg. Din mamma mår bra och det måste kännas mycket skönt. Wanillas mage växer och närmar sig den spännande valpningen. Och sist men inte minst, du är långledig. Jag hoppas du ska få njuta av din ledighet och ha en riktigt Glad Påsk.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards