Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Corina - 15 november 2012 20:13


Hamnar på bloggen lite sent ikväll.

Köpte en bukett rosor idag när jag äntligen åkte hem. Så gissa vad jag har pysslat med ?


 


Direkt från jobbet åkte jag och besökte min mamma på sjukhuset. Glädjande nog så var hon betydligt piggare idag. Behandling av struman sattes in redan under gårdagen.....vet inte om medicinen gör verkan genast men hon var i alla fall piggare.

Men hon blir med all säkerhet kvar över helgen i alla fall för trotts allt är hon ju inte helt återställd ännu.


 


Innan jag åkte hem var jag om och lämnade in V75 för mammas räkning och tankade bilen.

Den lilla Forden jag har nu drar lite, 0,65 liter per mil och det med vinterdäck dessutom och det tycker jag är lite med tanke på de andra bilarna vi haft.

Köpte med mig färdig pyttipanna till middag. Lite lat får man väl vara ibland ?


 


Och så följde det som sagt med hem en bukett rosor också. Och det är dom jag roat mig med under kvällen medans dottern varit med en kompis och maken varit på möte eftersom det ska bytas leverantör till bredbandet i Tavelsjö. Ska bli intressant att höra om det blir någon skillnad mot idag, framförallt prismässigt.


 


Nu är det som sagt kväll igen då. Ska se lite nyheter så småningom och sedan är det nog dags att inta ryggläge. Ny arbetsdag imorgon, med start kl 06.45 och slut kl 15.45 


Ha en fortsatt bra kväll.

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards