Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Corina - 23 november 2012 08:50

Äntligen fredag ?

Tja så kan man ju också säga och visst, jag är ledig från jobbet idag.

Mamma skrivs ut från sjukhuset idag och det betyder med andra ord att min dag sålunda är räddad.

Måste sålunda fixa en hel massa innan jag ska se till att hon kommer sig hem.

Och när jag själv kommer mig hem står skrivet i stjärnorna med andra ord.


 


Barnen är iväg till skolan i alla fall. Och jag hoppas på att allt runt dom ska räta upp sig efter gårdagens turbulens.

Känns inte roligt att måsta ta till drastiska saker men ibland  blir man ju tvungen. Att vara förälder är verkligen ingen lätt sak och att veta om man gör rätt, ja hur vet man det ?

Och jag hoppas sonen verkligen förstår allvaret i allt detta efter gårdagens samtal.

Det är ju inte lätt att vara tonåring heller ! En fot i varje värld om man säger så.


 


Jag ska snart bege mig ner till Umeå. Hade tänkt hinna ordna med dotterns julklapp idag plus köpa biljetter till dansuppvisningen också den 9 december.

Handla ett och varje till mamma måste jag också innan jag hämtar henne på sjukhuset. Så ska det hämtas medicin på apoteket också innan jag kan påbörja färden hem till Strycksele med henne.

Sedan måste jag försöka hinna handla lite hit hem också inför helgen. Hur jag ska hinna det också vet jag inte men det måste bara hinnas.


 


Just nu känns det lite övermäktigt men innan dagens slut torde det väl ha rätat upp sig som vanligt.

Nu önskar jag er alla en härlig fredag i alla fall.

Kanske hinner jag besöka era bloggar ikväll/natt.

Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards