Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Corina - 18 augusti 2008 20:16

Så var man igång igen då.Allt som vanligt igen.Inte klokt egentligen.....har jag verkligen varit ledig i fem veckor ?


På jobbet är allt som vanligt.Verkar inte ha hänt speciellt mycket på avdelningen.Har haft fullt upp hela dagen från starten kl 7.Blöjförådet var som jag väntat mig tomt.Bara att beställa med andra ord.


Dessutom var förrådet hur rörigt som helst så det blev att städa också som vanligt när jag varit borta en längre tid.

Så var vi kort om personal också,bara tre på morgonen.Märks tidsmässigt.Man hinner bara avsluta morgonarbetet så kommer lunchen och det börjar om igen.Tradigt


Fast för övrigt är det bara bra :)


Ute har det regnat hela dagen,mycket trist väder !


Punktering på bilen fick vi igår pga en spik.Fick köra skrotbilen till jobbet på morgonen.250 kr kostade det att laga däcket.Ovan på detta så gav min mobiltelefon upp också.....irriterande ! Och någon ny har jag inte råd med denna månad.Får hålla till godo med en gammal som vi haft liggande i ett skåp.Blä för det.....blir en ny mobil nästa månad kanske då kameran är betald.Vill ha en musikmobil....får se vad det kan bli för en men troligen blir det en Nokia.Har alltid haft Nokia.


Önskar er en fortsatt bra kväll och en vilsam natt också.Arbetar imorgon också men slutar kl 14 imorgon.


Kram på er !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards