Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 februari 2021

Av Corina - 1 februari 2021 07:45

 

Ny månad och ny vecka då.

I skrivande stund väntar vi på att få hjälp med vatten läckan i källaren som vi haft hela helgen.

Skickade meddelande till firman under helgen och tio över sju i morse ringde dom och skulle komma omgående. Tar ju tid att komma sig till oss så dom kommer nog snart.

Blir säkert en dyr historia men vatten måste vi ju faktiskt ha......


Jag har packat en väska för att duscha på jobbet idag innan jag börjar. Ska säkert fungera bra det med.

Tur att man kan fixa sånt på jobbet ! Hade ju tänkt tvätta också men turligt nog har jag flera omgångar arbetskläder rena så det är inga problem.

Vårt vatten ska väl komma åter vad det lider.


Februari skriver vi då. Tiden rullar på.

Tycker januari har gått väldigt fort faktiskt. Och februari brukar ju också gå väldigt fort eftersom den är så kort.

Måndag är det dessutom....en ledig helg går också väldans fort.

Nu ser jag fram emot en vecka fullproppad med arbete och endast en ledig dag. Men det får väl gå det med, måste ju gå om man säger så. Bara att bit ihop och se framåt med andra ord.


 

Nu får jag önska alla en fin måndag.

Cyberkram !

 


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards