Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

God Morgon Torsdag

Av Corina - 10 maj 2012 07:36


Ännu en dag att ta tag i. Barnen är båda iväg till sina respektive skolor i alla fall. Maken åkte tidigt på hemvärnsövningen. Vet inte när han kommer hem. Själv ska jag arbeta kort kväll med start kl 16 idag igen så barnen får klara sig på eftermiddagen. Alma har fotbollsträning ikväll också. Dit får hon transport med en kompis, vilket ju är en väldans tur eftersom varken jag eller maken kan ikväll.

Har varit fullspikad agenda ett tag nu eller rättare sagt som vanligt ! Och någon förändring ser jag inte inom den närmaste tiden :) Hembygdsföreningens utskick skulle ha varit delat ut också. Har inte ens hunnit hämta dom ännu ! Och när ska jag hinna dela ut tro ? Min enda lediga tid är på natten och sova måste man ju eller hur ? Jag börjar känna mig lätt stressad måste jag säga !



Har laddat hem musik för första gången i mitt liv ! Lagligt självklart, betalade för låtarna ! Och det var enklare än jag trodde faktiskt. Man lär så länge man lever, eller hur ? Så hädanefter blir det nog att göra på detta sättet och då får man ju de låtar man verkligen vill ha. Köper man en hel skiva följer ju en massa man inte vill ha. 



Nu får ni ha en fortsatt bra torsdag. Vi ses !     




    


     

 
 
Bettan

Bettan

10 maj 2012 20:16

Helt underbara bilder & härliga effekter på dem =)
Hoppas att det snart ska lugna ner sig för dig, så att din agenda får lite fria rutor.
Önskar dig en god kväll. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards