Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Corina - 23 november 2010 18:40

Har varit värdelös på att blogga på slutet. Har liksom inte haft något att blogga om tycker jag. Livet lunkar på i lagom takt om man säger så......det är mörkt när man stiger upp och åker till jobbet och det är mörkt när man kommer tillbaka. Det har blivit vinter med andra ord. Och jag har varit fruktansvärt trött den senaste tiden ! Jag gör endast det nödvändiga och sedan hamnar jag framför TV:n och där somnar jag :)

Det är intensivt på jobbet, helt klart. Man går an som en lusig gris och är totalt knäckt när man åker hem !


Nåja, det lättar väl så småningom :) Mitt arbete med att tappa vikt går vidare. Jag kämpar på med stavgång och styrketräning. Det är träningen som håller mig uppe kan man väl säga för jag älskar träningen ! Har varit och styrketränat idag efter arbetet. Nu ska jag duscha så småningom också. Ska försöka få mig en kopp kaffe först.

Jahapp, ni vill väl veta vad vågen stannar på idag antar jag ? HA, jag tror ni är bra nyfikna, eller huuuuuuur ?

Fniss, tar ett bildespel först.... från helgens Centerfest. God mat, bra musik och trevliga glada dansanta människor ! Kort sagt, en kul kväll som man blev glad av !



Ok, ok ok.........vikten var det ju :) Vågen visar nu 92,2 kg. Jag startade ju på 104,7 kg den 15 september........och väger då numera 92,2 kg......känns rätt bra tycker jag ! Hurra för duktiga mig !!!!!!!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards