Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Corina - 6 november 2010 15:05

Jag är i väntans tider.......fast absolut inte som många skulle kunna tolka det hela :) Nä jag ska inte ha barn...........det är jag för gammal för och jag har redan två välartade (?) barn :)

Nä så här ligger det till : Maken pratade i veckan med "vår" uppfödare av Bernersennen. Och under detta året har det ju inte blivit någon valp för oss av diverse olika orsaker......inget att hänga läpp över tycker jag :) Men en valp blir det under nästa år då Debbie (valp efter Wanilla) ska paras igen. Då är det vår tur för ännu en tikvalp på foder. Så med andra ord går jag i väntans tider, troligen nästa höst blir det aktuellt. Lite extra eftersom det ska bli efter Debbie då hon är dotter till Wanilla. Och egentligen så.....jepp jag väntar smått :) Fast inte bebis utan hundbebis:)


Ha en härlig fortsatt Lördag ! Själv ska jag äta god mat tillsammans med våra goa grannar.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards