Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Mot sitt slut

Av Corina - 4 januari 2009 15:43

Denna dag börjar gå mot sitt slut. Och jag har egentligen inte åstadkommit något alls idag. Jo jag har tvättat och eldat :) Så har jag suttit och besökt en massa hemsidor och gästböcker. Börjar ha ett stort kontaktnät.....tar verkligen tid om jag ska besöka alla och skriva i alla gästböcker ! Har jag missat någon så ber jag om ursäkt för det......


Här i bloggvärlden börjar mitt nät vara rätt stort också och det tar tid att kika runt hos alla och skriva. Därför blir det inte riktigt varje dag jag gör detta. Det räcker min tid inte till helt enkelt.Men jag gör så gott jag kan och hinner !


Tänk att det har passerat ett helt år redan. Inte klokt, vart tar tiden vägen ? Åsså börjar man fundera över vad man hunnit med egentligen. Förra året var jag ju en massa på sjukhuset, med min mamma. Det glömmer jag ju inte i första taget. Så fick ju Wanilla sin första kull valpar. Det var ju en gigantisk sak för oss :) Oj vad spännande det var att följa valparnas utveckling ! Och snart är det dags igen.......såklart ska ni få följa det hela denna gång också här på bloggen med foton och text :) Vi var ner till Västerås också, på begravning. Trotts trist ämne blev det en rolig upplevelse ! Sedan har det rullat på för mig och familjen. För det centrala hos mig är ju trotts allt barnen :) Dom tar en del tid kan man väl säga.


Vad år 2009 kommer att ge vet man ju inte men det kommer nog att bjuda på både trista och roliga saker skulle jag tro. Vår vän är nu hemma från sjukhuset i alla fall och mår väl skapligt. Vi kan nu bara hoppas på det bästa men utsikterna är väl trista trotts allt. Vi lär nog få tillbringa en hel del tid på sjukhuset även detta år......


Men trotts allt ser jag fram emot ett nytt år för något possitivt ska det väl ändå ske under ett helt år...eller vad tror ni andra ?

Jag är dock hemskt glad åt alla er, mina bloggvänner som ids ta del i det jag skriver för inte kan det vara intressant varje gång :)

Så kram på er alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 
 
Annelie

Annelie

4 januari 2009 17:19

Håller med, det tar lite tid att läsa igenom det man vill. Finns inte tiden är det inge mer med det..kram på dig, igen! //Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

4 januari 2009 18:00

Det skall bli spännande att följa Wanillas valpar framöver:)
Ha det gott

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

4 januari 2009 18:36

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får ett bra år.Ska bli kul att följa Wanillas valpar framöver
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

4 januari 2009 19:13

Jag önskar er en god fortsättning på det nya året och hoppas att det enbart ska innehålla positiva händelser för er.
Och jag ser fram emot att än en gång få följa Wanilla och hennes valpkull.
Kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

 
Cina

Cina

4 januari 2009 20:12

Jag hoppas av hela mitt stora hjärta att du och din familj får ett fint o bra 2009.
WOW skall Wanilla få valpar igen sååååå roligt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Linda och Nova

Linda och Nova

4 januari 2009 20:56

God fortsättning på det nya året!
Vad roligt med valpar :) ska bli spännande att följa.
Allt gott!

http://runezzazanovaadelle.se

 
Smeden

Smeden

5 januari 2009 15:34

Du skriver ditt bloggnät börjar bli stort.
Jag tänkte mig att jag skulle bara ha dem några som var mina första kommentatorer. Men det blev fler ändå för de var så trevliga. Men jag vill begränsa för annars hinner man ju inte sätta sig in ordentligt i dem man har som vänner! Kram

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

5 januari 2009 19:52

Ja, jag kommer ihåg när Wanilla fick sin första kull och alla underbara foton du visade oss, hur vi fick se födelsen av de små och hur de växte och blev större.
Urmysigt.
Spännande att det är snart dags igen.

Ja, vad detta nya år kommer att ge vet vi inte,
och precis som du skriver så kommer det nog att bjuda på både trista och roliga saker...
så är ju livet...en blandad kompott..
Men hoppas att det blir till övervägande del ett positivt år.

Kramar tillbaks


http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Sari

Sari

5 januari 2009 22:30

KRAAAM till dig med!! Hoppas av hela mitt hjärta att du/din familj får ett underbart 2009...Kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

6 januari 2009 13:52

Men be inte´om ursäkt för att du inte hinner besvara bloggvänner för det tror jag att vi alla råkar ut för.
Vissa perioder orkar och hinner man inte.
Du har dessuton ett jobb och familj du ska sköta.
Blogga gör man när man har tid och ork och framför allt när man tycker att det är kul.
Men jag vet att det blir lite av ett jobb som måste utföras.
Jag är jättelat i perioder.
Så börjar snart alla grupper som man går med i, ja ja

http://www.astridla.com

 
Anette

Anette

7 januari 2009 07:22

God fortsättning!

Kram

http://teamlucas.blogg.se

 
Cina

Cina

7 januari 2009 17:44

Kolla in till mig jag har en UTLOTTNING!!!
Sprid den gärna!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards