Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 augusti 2021

Av Corina - 12 augusti 2021 07:06

 

Ja jag ska väl försöka ta tillvara även denna dagen.

Värken spökar,ryggen vill inte riktigt vara med.

Och nä det syns väl kanske inte alla gånger att man har ont.

Men jag stannar inne själv när jag inte vill sitta ute och umgås som vanligt.

Ja det är fint väder, det vet jag men JAG väljer att stanna inne då jag har ont, så är det.

Kan inte riktigt njuta av det vackra vädret då jag har värk.

Men jag ska försöka njuta idag, jag lovar !

         


Igår var en sån dag som det värkte. Jo jag satt ute faktiskt men då började åskan gå och då gick jag in igen. Gillar inte åskan, ger mig huvudvärk.

Hoppas på en åskfri dag denna dagen så både jag och Casper kan vara ute en stund.


     

 

Såhär såg det ut hos oss igår efter intagen frukost :) Där låg dom hela förmiddagen och sov.


 

Och senare på kvällen låg Simba med mig i soffan. Verkade liksom hålla fast mig :)



 

Mina nya skor passade som en handske. Väldigt sköna skor ! Väl värda sina 900 kr måste jag säga.


Fick även meddelande igår att nästa gamla faster lämnat jordelivet så nu har jag en faster kvar i livet.


Nu får jag önska alla en trevlig dag !

Hoppas kunna njuta av denna dagen själv trotts värk även denna dagen men det blir inte sämre i alla fall.

Innan måndag ska jag nog vara på banan igen, jag och min rygg :)


Cyberkram till er alla !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards