Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 oktober 2018

Av Corina - 28 oktober 2018 09:08

 

Söndag har startat med minusgrader och sol, lite vitt på marken.

Hade en trevlig kväll tillsammans med grannarna i fredags. God mat och dryck och mycket prat.

Lördagen tillbringade jag i soffan inlindad i en varm filt för att lindra en ovanligt ilsken värk i varenda led.

           

Värken är olidlig vissa dagar, så är det bara. Man får härda ut med den biten också. Värst är det alltid de dagar det blåser ute, som igår. Man får härda ut och släppa det mesta sådana dagar.

Idag känns det betydligt bättre, det blåser inte med andra ord.

           

Oktober månad går mot sitt slut även den. Så det blir slutet på mina halloweenbilder i detta inlägg.

                                                         

Man hinner med väldigt många bilder under en månad, eller hur ?

Men nu måste jag göra bilder på annat tema. Får se vad det kan bli under kommande månad. Lite vinter som tema kanske.....jaja vi får väl se.


Däremot så är Simba försvunnen sedan en vecka tillbaka. Har letat överallt och frågat runt men ingen har sett till honom. Som att leta en nål i en höstack !

Fortsätter att leta och hoppas men fy vad det är jobbigt att inte veta vad som hänt !


Nu får ni ha en fortsatt fin söndag.

Kram !


Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards