Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 13 januari 2017

God morgon

Av Corina - 13 januari 2017 08:35

 

Det blev verkligen vinter. All denna vinters snö föll ner under gårdagen och under natten mot idag verkar det som.

Men det har lugnat ner sig nu så det borde gå ta sig fram igen. Har en förhoppning om att komma mig till jobbet denna dagen. Jobbar kväll med start kl 12 enligt schemat.


Natten har varit ganska bra kan jag tycka. Vaknar som vanligt varje gång jag måste ändra liggställning men det har jag liksom vant mig vid. Somnar ju oftast om trotts allt.


Hade igår en plan att kunna fota lite men det blev bara några få foton. Batterierna i kameran tog slut ganska omgående då kameran legat oanvänd under lång tid. Så det blev att istället ladda batterierna istället under eftermiddagen. Men nu har jag batteri i kameran. Kanske får den hänga med i bilen till jobbet idag istället.

I annat fall får jag hoppas på fototillfällen på söndag då jag är ledig nästa gång. Och hoppas på lite bättre väder också såklart !


Igår låg dottern hemma och idag ligger sonen hemma......sonen har problem med magen. Vet inte vad det beror på men jag är aningen lur på att det beror på dåliga rutiner runt matintagen i hans fall. Måste nog styra upp den där biten eftersom han verkar ha en lite känslig mage.

Annars är det helt ok kan jag tycka.


Nu laddar jag för två arbetsdagar. Ni som går mot ledig helg får jag önska en trevlig helg.

På återseende då :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards