Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Corina - 25 juni 2015 08:07

  Torsdag blev det också, igen.

Mulet och blåsigt även idag ser jag när jag kikar ut.

Ska försöka ta tag i lite olika saker här inne idag, tror jag.


Jag har dock en fundering denna dag efter att ha läst ett repotage i tidningen Totalt Umeå.

Jag ställer mig frågan, varför i hela friden ska man bada med bara bröst ?? Vad är det man tror att man uppnår egentligen ????  Varför ska jag springa runt och visa mina tuttar för alla och envar. Har väldigt svårt att tro att vi uppnår jämlikhet via det beteendet faktiskt. 

Sedan är det väl upp till var och en och springa runt med bara bröst dessutom. Om folk vill göra det så ja det är som sagt deras ensak, jag bryr mig då inte !

Men vad man skulle uppnå med detta frågar jag mig dock som sagt var !

Tror inte man uppnår någon jämlikhet med att slänga runt med tuttarna i det fria !  


 

Riktigt vad det blir idag vet jag inte men jag tror jag ska ta tag i alla böcker som dräller här hemma och som jag redan läst. Dom ska packas ner i lådor som jag införskaffat sedan en tid tillbaka. Vad det blir av dessa lådor är inte säkert ännu. Kanske kan det bli att sälja dessa boklådor i framtiden.

Sedan hoppas jag på uppehåll ikväll så vi kan grilla. Har en massa kött i marinad nämligen, bland annat en fin älgfile   .


Så en liten fadäs upptäcktes häromdagen dessutom angående bil   .

Vi har kört med körförbud sedan oktober förra året   . Tanken dök upp för några dagar sedan, när ska bilen besiktas egentligen pratade vi om. Jag kollade och upptäckte fadäsen först då. Ren tur att vi inte blivit stoppade kan jag ju tycka. Men nu är bilen besiktad och godkänd.  Nåväl, nu vet vi ju å andra sidan när bilen ska besiktas - maj - september   .


Nu får jag önska er en bra fortsättning på er torsdag, så ses vi en annan dag   .

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards