Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Corina - 16 juni 2015 08:41

 


Vad ska man dryfta denna dagen då ?

Har egentligen ingenting att skriva om. Händer väl inget speciellt egentligen.

Ikväll möte med hembygdsföreningen. Det årliga mötet där vi äter rökt abborre som Rolf vår ordförande har fiskat och rökt. Brukar bli trevligt.


Innan jag gick på semester hade vi personal en hopp och lekdag. Besök på laserdome i Umeå och lek i det så kallade fortet (som fångarna på fortet i tv).

Inget jag gillar men jag var med och hejjade i alla fall. Och åt mat.

Innan samlades vi på Umeås senaste skrytbygge, väven. Jag fotade en del ute innan kollegorna började dyka upp.


                                                                                       

En mulen och kall dag då det som vanligt övergick till regn som ni ser. Hade kunnat fota mera men tiden ville inte riktigt räcka till. Kanske kan bli något fler besök.


Annars blir nog detta en dag som alla andra. Blåser halv storm ute just nu så uteliv lockar inte mig i alla fall. Blåsten är inget roligt alls och kallt blir det.

Ska renbädda sängarna idag och sålunda tvätta.


Önskar er alla en bra dag. Kram 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards