Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Corina - 16 januari 2013 09:33


Ulla i all ära men jag fotade ju Sixten för inte så länge sedan och har totalt glömt bort honom !

Han är ju lika underbar han som Ulla faktiskt även om han inte ligger på lika mycket som lilla fröken gör.


       


Det går bra med Sixten och Ulla. Sixten är ju en gammal härdad gubbe som tar det mesta med ro.

Hälsar vänligt på henne varje morgon men i övrigt får hon väl drälla på som hon vill här hemma.

Han äter sin mat, går ut en stund nu och då, gosar sådär som vanligt och övrig tid tillbringar han uppe på övervåningen, sovandes :)  


Idag har jag ledigt. Som vanligt finns det ju alltid något att göra. Inte värst mycket tvätt idag så den biten lämnar jag tills imorgon.

Idag blir det en tur till sjukhuset för att besöka mamma. Hon är hyfsat pigg i alla fall.

Sedan kan det nog bli lite knep och knåp iform av smyckestillverkning under dagen.

Får nog ge mig en stund. Ulla pestar lite så det går inte å skriva.

Återkommer.

Ha en bra dag. Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards