Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Corina - 11 juni 2012 19:50


Blev till sist en underbart vacker dag. Såg så regnlikt ut på morgonen.

Har kunnat vara ute tillsammans med kameran till och med, vilket den senaste tiden

varit lite svårt.

Men jag har även fotat lite blommor inne idag. Är så väldans roligt !


       


Är skoj att se hur man kan jobba med bilderna, se de olika resultaten. Bara genom att ändra färg

ändrar sig liksom hela bilden.


   


Vi har just sålt vår ena bil. Vår röda golf for just upp till Skellefteå. Och maken är för att

betala den bil han har köpt istället, en Ford som hans bror har haft.

Orsaken, ja Forden har kula bland annat.


Hämtade ut en förstoring som jag ramat in idag också.


 


Bilden här ovan har jag gjort en förstoring av och nu hänger den i hallen. Och den blev riktigt bra

om jag får lov att skryta lite.

Förutom detta med foto har jag som vanligt tvättat idag. Samlas en del tvätt under mina arbetshelger

så måndag brukar då bli en tvättdag.

Imorgon ska jag ner och handla kläder till dottern. Får se om jag hittar något till sonen också.

Och på onsdag är det skolavslutning. I år kan jag inte vara med då jag jobbar men ingen av barnen

verkar bry sig nämnvärt längre ;)


Ha nu en härlig kväll ! Vi ses !


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards