Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Corina - 4 juni 2010 17:39

Ja äntligen kom fredagen. Det har varit en tung vecka. Börjat kl 7 fyra dagar i rad och det är inte kul. Att slita med morgonarbetet fyra dagar i rad är inget en ömmande och värkande rygg längtar efter ! Nu är jag ledig två dagar från arbetet i alla fall. Här hemma hopar sig det mesta istället.

Slutade kl 14 idag. Innan jag for hem var jag och helghandlade. Slitigt men räknar med att slippa ner under helgen istället. Hade ingen lista som i vanliga fall utan fick handla efter minnet. Egentligen inte svårt då det mesta var slut här hemma :)


Nu har vi ätit middag och ska koppla av. Planerar för ett glas vitt vin under kvällen, det har jag verkligen gjort mig förtjänt av denna veckan tycker jag !


Måste beställa tid på gå och löpkliniken för mina fötter. Dom är en pina att gå på just nu, speciellt den vänstra hälen som gör ordentligt ont vilka skor jag än använder. Kan knappt gå ordentligt längre. Kanske finns något inlägg att lindra smärtorna med. Måste prova i alla fall för detta går knappt att härda ut med längre.


Tack och hej för denna gången. Och tredvlig helg !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards