Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Corina - 24 oktober 2008 18:34

Japp så var det fredag igen.....är det bara måndag och fredag numera :)


Jobbat idag, från 8 till 17.Kom hem för att bara vinka av gubben som skulle iväg på fredagsnöje.Och imorgon ska han jaga halva dagen.Själv ska jag följa dottern på hennes dans imorgon.


På jobbet håller vi på att lägga julschemat just nu.Milde himmel vilket evinnerligt tjafsande det är ! Blir så vansinnigt irriterad ! Dom som arbetade förra året ska inte behöva jobba detta år om dom inte vill själva såklart ! Och jag jobbade både jul och nyår, kväll till 21 både julafton och nyårsafton så jag VÄGRAR faktiskt att jobba detta år ! Och jag vet vilka som var lediga båda helgerna,bara att kolla förra årets schema som jag sparat i pärmen ! Finns inget att diskutera. Ska bli intressant att se hur det går med det hela.  Det är aldrig roligt att arbeta dessa helger men nu är det ju så att vi jobbar i vården och någon måste jobba.Och någon rättvisa ska det ju i alla fall vara tycker jag.


Nu ska jag koppla av ett tag innan jag ska hämta hem barnen från grannen och försöka få dom isäng.

Ha en fortsatt bra fredag kväll ! Kram på er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards