Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Corina - 1 oktober 2008 09:57

Så var det dags att arbeta igen då.Jobbar kvällen med start kl 12 idag.Ska nog gå bra som vanligt.

Blir inga bilder idag.Har en massa på minneskortet men hinner inte kika på dom idag.Tar lite tid att ladda in och kolla igenom nästan 200 kort.Så det hinner nog bli några till innan det är dags :)

Hösten har kommit en bra bit nu.Snart ligger alla löven på marken.Funderar på vad man ska fotografera istället.Men det brukar lösa sig när man är ute och går.Det finns alltid saker att fotografera.


Volvo här i Umeå varslar drygt 300 personer i dagarna.Trist Volvos hyttar ger många arbete här i stan och en neddragning där blir verkligen kännbar. Undrar också hur det ska bli med sveriges ekonomi men det är ett stort ämne och svårt att sätta sig in.Tror jag håller mig till min egen ekonomi som kunde vara bättre :) Men så länge det går runt är det ju ingen fara.....fast rik är man ju inte.Fast man ska inte klaga....kan ju skaffa det jag vill ha och vi behöver inte gå hungriga.Vi har kläder på kroppen och tak över huvudet.Kan man önska sig mera egentligen ? Tja....det kan man säkert men blir man lyckligare med massor av pengar egentligen ? Nä jag tror faktiskt inte det...se på de rika...verkar dom lyckligare ? Nix !


Nu får jag önska er alla en härlig dag ! Kram på er !   

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards