Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 november 2016

Av Corina - 22 november 2016 08:11

 

Har sovit gott denna natten. Magen har varit snäll och är det även just nu. Så idag blir det att jobba igen.


Blev ändå en glad dag igår trotts att jag mådde skit.

Sonen klarade sitt körkort igår ! Härligt !


Vart tog tiden vägen ? Vart försvann den där lilla skitglada killen som väckte oss kl 5 på morgonen ??

Ibland blir man bara mörkrädd över hur fort tiden rusar fram.

Och när barnen åstadkommer såna här saker saknar jag mamma mer än någonsin !

Saknar att kunna ringa henne och få ge henne roliga nyheter.

Kommer nog alltid att vara så, mamma fattas mig varje dag.


Dottern ska besöka två gymnasieskolor idag inför sitt val som stundar. Först ska hon besöka Liljaskolan där hennes storebror går tredje året nu på fordon och transport. Sedan besöker hon Dragonskolan i Umeå. Där har jag gått i två år för en evighet sedan.

Om allt går vägen kommer dottern att gå på Dragonskolan och utbilda sig till målare.


 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards