Corinas Blogg

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Corina - 16 oktober 2014 08:35

Jobbet och hemmet verkar ta all min tid numera.

När jag får någon ledig lucka orkar jag inte ta mig an datorn utan landar oftast i soffhörnet.

Fotograferingen halkar på sidan den med. Inga nya foton alls har jag.

Nåja, jag mår i alla fall rätt bra just nu, det får jag väl vara glad åt.


 

Var ledig igår och är ledig idag också. Igår var jag ner och handlade. Allt var slut här hemma. Inköpte även skor till dottern och var också och handlade på apoteket åt dottern. Sedan kokade jag palt igår till middag. Tar ju en stund det med. Renbäddade och tvättade och det sedvanliga småplocket man alltid gör.

Nu idag har jag tagit tag i hallen och rensat skohyllan bland annat. Om man ser till antalet par skor borde vi vara minst tio personer i familjen !

Nu ser det i alla fall bättre ut i hallen.


 

Vad denna dag i övrigt ska bjuda på vet jag inte men kl 15 ska jag i alla fall hämta dottern på skolan och köra henne till hennes dansträning. I övrigt hoppas jag på lite lugn och ro nu ett tag.


Nu ska jag försöka få mig lite frukost och sedan får vi väl se.

Ha nu en fortsatt bra torsdag så ses vi en annan dag.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards