Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Semester

Av Corina - 14 juli 2008 10:38

Äntligen har min semester börjat ! Oj vad det känns bra. Ute skiner solen idag.Fast den tar skydd bakom lite moln emellanåt.


Igår kväll var jag och dansade gammeldans.Oj vad roligt det var.I mitt galleri i mappen aktiviteter finns bilder från kvällen.


Idag har då tjejen åkt hem till uppfödaren igen.Lite tomt blir det ju måste erkännas men jag får ju träffa henne så ofta jag vill i framtiden också.Wanilla ligger som vanligt under krusbärsbusken när det blir för varmt.


Just nu är huset som vanligt fullt med barn.Dom husalerar uppe på övervåningen och leker som bäst.Blir väl bad snart för dom,Viktor har redan badat en gång nu på morgonen:) Och jag ska strax förbereda lunchen hade jag tänkt.Blir nog fil och flingor och smörgås.....åsså kaffe till mig och gubben naturligtvis.Kaffet ska nog avnjutas ute på gräsmattan skulle jag tro.


Men för övrigt hade jag tänkt ta det mycket lugnt denna första dag på min fem veckor långa semester !


Kram på er alla där ute !  

 
 
lillis

lillis

14 juli 2008 11:34

Önskar dig en härlig och fin semester
Ha det gott

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 juli 2008 11:50

Förstår att det blir tyst då Tjejen åkt hem.
Men jag hoppas du ska få en härlig semester.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 juli 2008 16:22

Kan tänka mig det känns härligt att äntligen din semester har börjat.
Och nu ligger fem härliga semesterveckor framför dig.
Och hoppas vädret håller sig någorlunda ok. Sommarvärmen får gärna komma tillbaka och stanna.
Ha det så gott
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ruth

Ruth

14 juli 2008 18:31

Denna semester behöver du verkligen efter allt som har varit. Så snåla dom var när inte lillfjompa fick stanna hos sin mamma ;-( Vad skall ni nu hitta på i hela 5 veckor, bär det iväg någon stans eller blir ni hemmavid och myser, kan vara skönt det också. En mysig dansafton, har varit inne och tittat på din foto sida, är det logdans ? Njut nu till 100%, dessa veckor går så snabbt, ta tillvara varje minut !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 juli 2008 13:05

Ta nu vara på din semester!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards