Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Corina - 1 maj 2008 09:30

Ny månad.Ute skiner solen och det är varmt.Sov ända till halv åtta på morgonen.Inte vanligt alls för min del så pigg är jag inte.Men det är bättre.Är hemma från jobbet även denna dag,självklart.Kommer nog att vara hemma även imorgon.Bättre en dag extra att hämta sig på.


Var ute en stund och grillade korv igår.Någon timme blev det.När övriga drog iväg på brasa gick jag hem och la mig i soffan framför Tv:n.Vaknade när familjen kom hem runt tio tiden igår kväll.


Fick några fina kort igår kväll också på Kanadagäss.Ett par håller ofta till runt husknutarna här och är inte speciellt rädda av sig.Man kommer dom ganska nära innan dom reagerar.Är kul nu när jag har mitt nya objektiv.Dessa kort har jag minskat ner med croptool i paint shop pro.På det sättet blir fåglarna större:)Så har jag bättrat färgerna en aning också.Hyfsat resultat.


Önskar er alla en härlig första Maj !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards