Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 april 2020

Av Corina - 6 april 2020 07:30

 

Måndag igen då och ny vecka.

Allt är så fruktansvärt ovisst i dessa dagar.

Just arbetat en helg igen och som vanligt är man lite trött och nött i kroppen.

Ledig denna dagen från avdelningen i alla fall.

Avdelningen på våningen ovanför har varit i karantän denna helgen då man hade misstänkt corona.......

Vi har sjuk personal hos oss.....som ska jobba påsken. Jag hoppas vid den store att dom tillfrisknar !

I annat fall blir det att jobba extra för oss övriga. Och det är inget jag ser fram emot kan jag ju säga.

Jobbar redan heltid så det kommer att bli tufft i sådana fall.

Men som vanligt är det väl bara att bita ihop....så länge coronan lämnar oss i fred på avdelningen !


 

För övrigt så tillbringas den lediga tiden hemma i dessa dagar. Försöker undvika onödiga kontakter hela tiden.

Vill ju verkligen inte drabbas av detta virus !


 

   

Så idag blir det att tvätta och vika ren tvätt, virka lite kanske och klia katten   .

Men först ska dottern iväg till sitt värv och så ska jag steppa in i duschen. Efter det är väl även denna dagen igång på riktigt då.


Ni får ha en fin måndag.

Cyberkram till er alla   .

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards