Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Corina - 18 juni 2015 07:35

Skulle ju återkomma med den stickning som jag jobbar med just nu.


   


Bild ser ni här på det jag pysslar med nu.

Och ska jag vara ärlig, har jag verkligen funderat om jag är riktigt riktig som startat upp detta.

Är med i en handarbetsklubb och kan beställa nya arbetet via den med jämna mellanrum.

Detta mönster ska bli en poncho och jag gillade den vid första ögonblicket.

Fast har väl ångrat och förbannat detta flera gånger den senaste tiden!

Har stickat baklänges och rivit upp åtskilliga gånger. Har varit nära att kasta hela rasket i sopkorgen faktiskt.


Men skam den som ger sig heter det ju. Nu har jag tydligen kommit på ett väldigt bra sätt att hålla reda på vart jag befinner mig i mönstret.

Jag mummlar med mig själv under tiden jag stickar.....läser mönstret högt för mig själv   .

Så med en dåres envishet fortsätter jag med detta projekt och så småningom kanske det blir en poncho också   



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards