Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Fotoåret 2013 är igång !

Av Corina - 3 januari 2013 11:14

Har sålunda startat fotoåret 2013 med galleriets första album. Kallt, frös så jag skakade vilket inte gynnade fotograferandet men något hyfsat blev det i alla fall. Man kan hoppas på bättre bilder under året som just startat.


http://galleri2013.corina.se/#234


Rätt intressant att det numera går att uppdatera mina gallerier via min vanliga webbläsare. Detta skulle ju enligt webbhotellet bero på att jag kör 64-bitars..........efter att ha återställt alla gallerierna så fungerar allt utan större problem. Och jag kör fortfarande 64-bitars. Nåja, härligt att det fungerar igen för då kan man ju uppdatera oftare......

 
 
Spanaren

Spanaren

3 januari 2013 12:15

Har du också varit ute i morse och fotat den fina suluppgången?
Fina bilder men det tar så lång tid att invänta bilderna fastän jag försöker snabba på allt?!?! /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
carina

carina

3 januari 2013 18:17

Men trots allt så är det vackra foton :)

http://carri.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

4 januari 2013 06:32

Så många vackra foton, en fröjd för ögat
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Oldmolly

Oldmolly

5 januari 2013 06:36

Även om du fryser, så ger det väl en härlig känsla att hitta så vackra bilder i dator sen?
Du verkar så duktig på det där med datorn, jag känner att jag får ångest, när du skriver, så där helt apropå ingenting, om detta. Huva!

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
kurrelina

kurrelina

5 januari 2013 09:09

Jösses så fin din blogg är, du är verkligen proffs och du....färger på ditt hår passar dig perfekt, kanske jag sagt det förut men jag säger det igen i så fall
Ha det gott
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

5 januari 2013 16:27

Så många vackra vyer och bilder du visar!!!
Och så söt lilla kissen är..såg den innne på Margarethas sida..i Fejjan...Men du kanske har den på din sida..men hittade den inte nu...
Önskar dej en bra TRETTONDAGSAFTON!!!
Kram från oss..till er båda!!!!/Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
annechristines/bustanten

annechristines/bustanten

6 januari 2013 10:06

Jisses villken mästerfotograf du är. Villka fina bilder du tagit, så vackra alla är.
Kikar in och önskar dig en fin söndag! Stor kram från mig!

http://annechristines.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards