Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Wanillas valpar

Av Corina - 13 april 2008 18:51

Idag blir det inget med nostalgi i min blogg.


Idag har jag varit på familjegudstjänst tillsammans med famljen (självklart).Sedan har jag suttit med hembygdsföreningen och jobbat med gamla fotografier.Jag har sedan tidigare skannat alla bilder och sparat ner dom på cd.Nu skulle dom laddas ner till hemsidan och skrivas text till.Vi hann med en av de två pärmarna.Vet inte hur många foton men ett hundratal i alla fall.Lika många är kvar att göra.


Ute har vi snöstorm ! Ingen vår så långt ögat kan nå hos oss i alla fall.


Så var då valparna 2 veckor gamla. Här kommer foton på de små nallarna. Titta och njut:)

 
 
Ruth

Ruth

13 april 2008 19:45

Snuttisnuttanes så söta små knoddizzar, ögonen har öppnats och ser så nyfikna ut. Underbar dagar med liv och lust står för dörren, mmmmm !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 april 2008 22:11

Meeeeeen såååååååå söööööööta dom är!
Pussa lite på dom från mig nästa gång du träffar dom!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

13 april 2008 23:40

Man blir ju sååå glad av att se dessa små valpar,,,hur söta som helst...kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 april 2008 12:35

Oemotståndliga små ullsuddar. De ser mycket fina och välmående ut.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

14 april 2008 16:34

Vicka sötisar! Tror bannemej den första skrattar va?! hahaha...
Hoppas ni får lite vårkänsla snart. Här har det spöregnat, åskat och nu gassande sol och lerig backe. Knäppa väder!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards