Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2018

Måndag.....igen

Av Corina - 20 augusti 2018 08:27

 

Måndag och ny vecka då.

Kroppen mår bättre, bra lär den väl aldrig riktigt bli. Men man får vara glad åt det lilla.

Helgen har varit bra men blåsig.

Startar denna veckan med att jobba kväll och det ska väl gå bra. Springer väl inte fram men rör på mig dock :)

Och egentligen ska man väl inte behöva rusa fram kan jag tycka.

 

Som sagt, i vissa lägen känns det verkligen som ovan måste jag säga. Fast försöker låta bli att svara på mycket numera. Orkar inte helt enkelt, skakar bara på huvudet och går vidare.

Och jo jag kan dela artiklar men kommenterar dom inte. Och att jag delar betyder INTE att jag samtycker med allt vilka de flesta tycks ta för givet. Stolpskott, nog kan man dela utan att samtycka. Om nu någon vill kommentera så var så god......


     

Fortfarande kan man inte nyttja rutan i bloggen för att automatiskt dela inlägget på FB. Det har fungerat av och till men av någon anledning slutar det att fungera hela tiden. Dåligt ! Rutan går inte att bocka i !


 

Båda ungdomarna har jobbat färdigt för denna sommar. Sonen står i stand by så dom kan ringa ut honom om det skulle behövas. Dottern väntar ivrigt på att skolan ska starta igen nu. På torsdag är det dags för den biten.

Själv ska jag besöka frissan på torsdag eftermiddag för att efter sommaren fixa barret. Utväxten är rätt ordentlig nu. Så praktiskt att kunna beställa klippning och färgning via deras hemsida nu ! Jag som avskyr att ringa tycker denna tjänst är toppen !


Hoppas ni får en bra start på denna veckan.

Kram till er alla !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards